יום ראשון, 2 בינואר 2011

שימוש בבלוגר לחינוך

היום למדנו בהשתלמות על שימוש בבלוגר בחינוך.
הדברים המרכזיים שאני זוכרת :
  • הבלוג הוא קודם כל אמצעי להתפתחות אישית
  • הבלוג הוא אמצעי לתאר תיעוד מצטבר של תהליכים
  • הבלוג הוא שיתופי  
במהלך ההסבר על שימושי הבלוג, התחלתי לחשוב איך אפשר ליישם במקצועות אותם אני מלמדת.
ניתן באמצעות הבלוג לפרסם את תקציר השעור שנלמד ולאפשר תגובות על השיעור.
ניתן להעלות שאלה או דילמה לדיון
ניתן לשלב קישורים שונים העוסקים בנושא.

עדיין השימוש בבלוגר דורש חשיבה

להתראות ענת                                  
 
       








2 תגובות:

  1. הי ענת

    ברכות על העלאת הבלוג שלך לאוויר.
    אני שותפה לדעתך שבהחלט כתיבת בלוג דורשת מחשבה ותכנון. נראה לי שאני בתחילת הדרך ויקח לי זמן עד שאתחיל ליישם את הבלוג בחינוך, ואולי אני אופתע מעצמי.
    אתי

    השבמחק
  2. היי ענת
    תתחילי להכניס חומרים נשמח לראות ולהשתתף איתך
    ברכות:-)
    יפית מזור כהן

    השבמחק